دوستت دارم (شعر از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 19 / 3 / 1391برچسب:, :: 1:6 :: نويسنده : no name

شايد تقديرم بوده اين زندگي پر از غم


پر ازلحظه هاي تنهايي و دلتنگي

هميشه ميخوام خودمو گول بزنم که تنها نيستم،اما مگه تنهايي شاخ و دم داره؟!

ميخندم اما توي دلم پر از غمه...

ميترسم يه روز از پيشم بري و ازم دل بکني..

اونوقت من ميمونمو اين دل...

دلي که فقط تورو ميخواد..

غمگينم از اين دنيايي که پر از دروغه..دروغايي که خودمونم باور ميکنيم...

توي چشمام نگاه کن و حرف دلتو بگو...همون چشمايي که روزي عاشقش بودي...

نگاه کن و بگو که ديگه دوسم نداري...

اي کاش بدونه دلم براش تنگ شده...

اي کاش بدونه ميدونم اين چيزا بهونست...

هنوزم دوستت دارم

 




نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت1:17---19 خرداد 1391
slm elham jan
webe gashangi dari
va sherat vaghan alie
be manam sar bezan
age khasti linkem koon
khabaresho be manam bedeh
mofag bashi aziz


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: